We have enabled User registrations.
0 votes
by

「材質」的英文要怎麼講?

我要問的是衣服不是有分很多種材質嗎,像是尼龍、棉花…等的

那在英文裡 這件衣服的「材質」是什麼?

的「材質」二字英文要怎麼說呢?

2 Answers

0 votes
by
 
Best answer

material

或是說

It's made of (尼龍、棉花…等).

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
0 votes
by

1. material/材質

2. fabric/布料

以上兩者皆可。

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER