We have enabled User registrations.
+1 vote
by

急問!! ”在學期間”的英文?

請問"在學期間"的英文怎麼說? 很急,知道的人請速回答!! 謝謝!!

2 Answers

+1 vote
by
selected by
 
Best answer

During the school years,

or

During my school years,

or

During the semester,

不同時態講法會不同

你整句是什麼

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
0 votes
by

In / During the semester / school term.

school term 就是我們說的 "學期" 通常 1~3

semester 通常用以大學的學期

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER