We have enabled User registrations.
0 votes
by
\"繁體中文\"的英文縮寫

\"繁體中文\"的英文縮寫

\"繁體中文\"的英文縮寫

2 Answers

0 votes
by
 
Best answer

繁體中文 =============== Chinese(Traditional)

簡體中文================ Chinese(Simplified)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
0 votes
by

繁中 = Traditional Chinese = 電腦編碼(Big5)

簡中 = Simplified Chinese = 電腦編碼(GB)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER