We have enabled User registrations.
+1 vote
by

”王真”怎麼唸呀?

請問一下

"王真"怎麼唸呢?

謝謝!!

2 Answers

0 votes
by
selected by
 
Best answer

【瑱】玉-10-14注音一式ㄊ|ㄢˋ注音二式ti

圖片參考:http://140.111.34.46/dict/fonts/fa41.gif

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
0 votes
by

瑱..............ㄊㄧㄢˋ

ㄊㄧㄢˋ 瑱

我同學的名字剛好有這個字喔~

瑱唸作ㄊㄧㄢˋ。

你怎想會問這個字啊@@

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER