We have enabled User registrations.
+1 vote
by
edited by

請教"吉頁"注音怎麼唸

左邊一個"吉",右邊一個"頁",合起來"吉頁",請教注音怎麼唸?

謝謝!!

2 Answers

+1 vote
by
selected by
 
Best answer

ㄐㄧㄝˊ

二聲

倉頡的頡

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
0 votes
by

〝頡〞是破音字

(一)ㄒㄧㄝˊ:

  1.直著脖子

  2.姓

  3.鳥向上飛

(二)ㄐㄧㄚˊ:

  1.減剋

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER