We have enabled User registrations.
0 votes
by
What Is Formula For Alpha minus Beta (α-β)?

2 Answers

0 votes
by
selected by
 
Best answer
1) By algebraic identity, (a-b)² = (a+b)² - 4ab

2) Using this, (α - β)² = (α + β)² - 4αβ

3) This shows that α - β = √(α + β)² - 4αβ
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
0 votes
by
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
...