We have enabled User registrations.
+1 vote
by
請問 水+睿 要怎樣唸呀

             3點水+睿 要怎樣念呢?我要打那個字卻不知要怎樣打

3 Answers

+1 vote
by
 
Best answer
字注 音

圖片參考:http://61.60.106.73/web/images/word_term.gif

 17
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
+1 vote
by

唸ㄐㄩㄣ\ (四聲)

唸ㄐㄩㄣ\ (四聲)

唸ㄐㄩㄣ\ (四聲)

唸ㄐㄩㄣ\ (四聲)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
+1 vote
by

唸ㄐㄩㄣ\  (四聲)唸ㄐㄩㄣ\ (四聲)打字的話,也是打上面的音就可以了…

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER