We have enabled User registrations.
+1 vote
by

請問..
1加侖=幾CC
1加侖=幾公升
1加侖=幾ml
請問有對照表嗎?
3Q =.=

2 Answers

+1 vote
by
selected by
 
Best answer

 最佳解答:  1品脫=0.47317公升1加崙=8品脫差不多3.78公升 1加崙=3.78公升=3780毫公升=37.8分公升http://www.mold.net.tw/classroom/unit.htm這網址很好用!!PS:1公升=10分公升=1000毫公升

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER
0 votes
by

3780CC

or

約4000CC

or

4公升是幾CC呢

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat.
SHOW ANSWER